Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2012 18:50 - Учим българите как да харчат с разум
Автор: optimistbg Категория: Бизнес   
Прочетен: 3521 Коментари: 0 Гласове:
-1



  Учим българите как да харчат с разум 16 Декември 2012, 18:43 ч. image

 

Преди няколко месеца читатели на "Стандарт" се усъмниха, че пловдивската фирма "Сейв Къмпани Интернешънъл" действа като пирамида, което стана повод за серия от публикации. Направените проверки на МВР обаче доказаха, че фирмата е легитимна. Нещо повече компанията не само няма нищо общо с познатите схеми от близкото минало, но предлага уникална услуга на своите клиенти.
Управителите на дружеството Станчо Рангелов (вдясно) и Светослав Петров, които имат опит в САЩ и Германия, разказаха защо "Сейв Къмпани Интернешънъл" предизвика толкова голям интерес.
 


- Господа, какво различава вашата компания от пирамида?

- На света няма законна пирамида. "Сейв Къмпани Интернешънъл"(SCI) е регистрирана в Търговския регистър на 13 януари 2010 г., т. е. държавата е признала дейността на тази компания. Фирмата е свързана към НАП много преди това да стане задължително. Плаща си всички данъци и задължения. Нито една пирамида не инвестира стотици хиляди в инфраструктура, в софтуерни и хардуерни иновации, които да дават предимство на нейните клиенти и партньори. Пирамидите нямат продукт или легитимна услуга за крайния потребител. В "Сейв Къмпани" има продукт - SaveCard, който съдържа уникална услуга, даваща възможност на потребителите да спестяват и да имат достъп до хиляди продукти и услуги на преференциални цени в търговските обекти - партньори на компанията.
- Много от пирамидите представят себе си като компании в мрежовия маркетинг. Как да ги различаваме?
- Разликата е, че компаниите, използващи мрежовия маркетинг като подход за своето развитие, притежават уникален продукт или услуга и са без конкуренция в даден момент. Има търсене на пазара за това, което те предлагат и използват момента за своето развитие чрез рекламата "от уста на уста".
- Как стигнахте до идеята за създаване на такава компания? 
- Имахме силното желание да създадем един работещ социален проект. В САЩ има множество лоялни програми. Американецът иска пълна информация, за да спестява. Такъв е неговият стил на мислене. Тази култура я няма в България. У нас според статистиката българинът спестява по 3 лв. на месец. В Щатите американецът има 200 долара и знае в кой магазин ще ги похарчи и за какво, има списък. Ние видяхме огромна ниша на пазара в тази посока и това ни мотивира да създадем "Сейв Къмпани Интернешънъл". Смятаме, че проектът е изключително социален, защото помага на хората да спестяват от собственото си потребление.
- Защо вашата идея се приема и развива толкова добре?
- Гениалните идеи винаги са семпли. Ние търсим общия интерес - на потребители и търговци. Например търговците, за да вдигнат оборота си, правят реклама по телевизия, радио, вестници. Тази реклама струва пари и ако няма резултат, никой няма да им ги върне. SCI обръща маркетинга с главата надолу. Компанията рекламира търговците безплатно, няма първоначална инвестиция, няма месечни такси. Ако не дойде нито един клиент на SCI, търговецът не дължи нищо. Ако обаче това се случи, единственото, което търговецът трябва да даде, е предварително договорената отстъпка. Казано с други думи търговец, който партнира с SCI, може само да спечели.  От друга страна потребителите са доволни, тъй като SaveCard предлага услуга, с която спестяват от покупките си.
- От какво зависи процентът отстъпка?
- Най-общо от бранша и от практиката в маржа на отстъпки. 
Зависи от желанието на търговеца да привлече клиенти. На практика парите, които се дават за реклама с неясен резултат, може да се инвестират в отстъпки, за привличане на повече клиенти. "Сейв Къмпани Интернешънъл" е мрежова маркетингова компания, която използва най-надеждната препоръка - "от уста на уста". Компанията оборудва обекта, влага своето ноу-хау и иновация и когато клиентите започнат да пазаруват и има реален резултат, търговците заплащат във формата на отстъпки за вече свършена работа. Това е напълно различен подход. 
- Това работи ли в България? Има ли търговци, които се ослушват и не плащат накрая?
- Имаме над 98 на сто събираемост на отстъпките. Причината за това е, че ние увеличаваме оборота им. Ако търговец не плати, информираме цялата клиентска общност за неговата нелоялност. 
- Кои са вашите партньори?
- До скоро бяха предимно частни фирми и сдружения. Но имаме вече и държавна структура - Пловдивския Драматичен театър. На 9 март 500 от нашите клиенти изкупиха билетите за постановката "Островът на съкровищата". Парите бяха дарени за бедстващите от с. Бисер.
- Каква е вашата визия за развитие?
- Стратегията ни е с 20-годишен план на развитие до всяко кътче на света. Вече тече подготовка за разгръщането ни в Европа. В България искаме да достигнем до 10% от населението, предоставяйки услугите на компанията.
Димитър Илиев

http://optimist.sci.sc/





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: optimistbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 202747
Постинги: 53
Коментари: 54
Гласове: 90
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930