Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 23:00 - Учи мале за да не работиш,да ама мен нямаше кой да ме научи на тая глупост ,за което съм благодарен на покойната ми майка!
Автор: optimistbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1430 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да правиш другите щастливи,това е най-верният път да бъдеш щастлив на този свят!/Холбах/
     И тъй като това изречение го приех за мой девиз ще се опитам да споделя нещо от моята скромна практика.Започнах да работя от 1966 година когато бях 6 клас/родителите ми се разведоха и бях длъжен да помагам в издръжката на семейството ни/

През 1975 година започнах на заплата като учител по Военно обучение,и така сменяйки няколко служби стигнах до извода ,че искам да съм независим по отношение на това което влагам и това което получавам.
Взех своето решение и от март месец 1985 година започнах като частник по 35 постановление на МС,разрешителното ми за печене на фъстъци е N1.Докато другите си купуваха лади ,аз изтеглих моята вноска и е инвестирах в машина за печене и едно павилионче.След това дойде Указ 56,Търговският закон и аз реших да се отдам изцяло на частния бизнес.Изградих Видинска информационна борса от която отделих в самостоятелна структура агенция за недвижими имоти.В последствие отворих един от първите частни ресторанти.През всичките тези години непрекъснато посещавах различни курсове ,за да мога да се усъвършенствувам.Едва когато попаднах на един прекрасен човек д-р Петър Найденов-издателя на поредицата на Робърт Киосаки,аз разбрах,че нищо незнам.Навлизайки в материята на инвестирането за себе си /а бих препоръчал и на всички четящи тези статии и коментари /на мен ми стана не само интересно,а започнах да играя игрите „Потоци пари“.Днес след като съм изчел всички книги на Киосаки смея да твърдя,че всички тези примери са възможни не само в Америка ,а и в България ,след като съм реализирал в „най-северозападналия“ град Видин някои от примерите на Р. Киосаки.Дали човек ще е чиновник,служител или частник-инвестирането е наука и аз е проповядвам и споделям с всеки на драго сърце.Трагичното е ,че в училищата това не се учи за съжаление,а и в по-вечето смейства родителите улисани в решаване на ежедневните проблеми загърбват финансовата грамотност на децата си учейки ги на гибелното послание „УЧИ МАЛЕ ЗА ДА НЕ РАБОТИШ“.
Живота е низ от проблеми и ние трябва да обучаваме подрастващите как да ги решават.Финансовата грамотност и финансовата компетентност са задължителни за всеки в 21 век.Робърт Киосаки е помогнал на всеки който желае да се запознае как да реши част от проблемите си.Аз за себе си смятам ,че това което научих и приложих на практика от посланията му са ми полезни в ежедневието и ме научиха как да имам нормален стандарт на живот в България.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: optimistbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 202649
Постинги: 53
Коментари: 54
Гласове: 90
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930