Постинг
28.06.2011 22:29 -
Докога ще си мълчиме и ще търпиме да ни унищожават родния край???
Когато Румънското правителство открива консулство в град Видин,а българското закрива ударно училища ,болници,работни места и институции в нашия град ,Вие драги съграждани си направете извод,кой милее за българските граждани и докога ще се примиряваме с политиката на унищожаване на Видин и региона ?
Видинчани: Не затваряйте линията Видин- Кошава 28 Юни 2011, 22:17 ч.
"Това е съоръжение, което съществува от дълги години и работи", смятат видинчани. "Сега линията временно е спряна, защото се работи по инфраструктурата на Дунав мост 2", каза пък представител на железницата.
Същият въпрос- за закриването на линията, беше поставен от народния представител Михаил Миков към министъра на транспорта Ивайло Московски, по време на петъчния парламентарен контрол. По думите на депутата за периода 2003-2010 година, по трасето са извозени 11 760 броя вагони и 698 000 тона продукция.
"Въпросната линия през последните години е отчела отрицателен финансов резултат. За миналата година приходите от инфраструктурни такси са били около 11 000 лв., а преките разходи на НКЖИ- повече от 220 000 лв."- заяви от своя страна министър Ивайло Московски.
По линията Видин-Кошава предприятието снабдява с природен гипс циментовите заводи във Враца и Златна Панега. Железопътната линия е рехабилитирана в рамките на проекта Дунав мост 2, т.е. вложени са пари. Много пари.
Ако човек реши да си направи една сметка- на колко автомобила/товарни/ се равнява количеството товар от един вагон, колко разходи ще имат тези автомобили, за да откарат гипса до съответния завод, през колко пътни отсечки от републиканската пътна мрежа ще минат/ с огромен товар/- къде ще му излезе краят. Ами работниците, които са едни от най-платените в областта? И ние питаме- КОМУ Е НУЖНО ЛИНИЯТА ДА БЪДЕ ЗАКРИТА?
Видинчани: Не затваряйте линията Видин- Кошава 28 Юни 2011, 22:17 ч.
"Не трябва да се затваря жп линията до "ГИПС" Кошава, тъй като това е единствената мина, от която се добива гипс. Това е и единственото що-годе работещо предприятие, и затварянето на линията, с която гипса се извозва, ще се отрази и върху региона". Така отговориха на въпроса "Трябва ли да се затвори линията до село Кошава?", повечето от запитаните видинчани. Въпросът на РАДИО ВИДИН не е самоцелен- такова е искането на Министерството на транспорта.
"Това е съоръжение, което съществува от дълги години и работи", смятат видинчани. "Сега линията временно е спряна, защото се работи по инфраструктурата на Дунав мост 2", каза пък представител на железницата.
Същият въпрос- за закриването на линията, беше поставен от народния представител Михаил Миков към министъра на транспорта Ивайло Московски, по време на петъчния парламентарен контрол. По думите на депутата за периода 2003-2010 година, по трасето са извозени 11 760 броя вагони и 698 000 тона продукция.
"Въпросната линия през последните години е отчела отрицателен финансов резултат. За миналата година приходите от инфраструктурни такси са били около 11 000 лв., а преките разходи на НКЖИ- повече от 220 000 лв."- заяви от своя страна министър Ивайло Московски.
По линията Видин-Кошава предприятието снабдява с природен гипс циментовите заводи във Враца и Златна Панега. Железопътната линия е рехабилитирана в рамките на проекта Дунав мост 2, т.е. вложени са пари. Много пари.
Ако човек реши да си направи една сметка- на колко автомобила/товарни/ се равнява количеството товар от един вагон, колко разходи ще имат тези автомобили, за да откарат гипса до съответния завод, през колко пътни отсечки от републиканската пътна мрежа ще минат/ с огромен товар/- къде ще му излезе краят. Ами работниците, които са едни от най-платените в областта? И ние питаме- КОМУ Е НУЖНО ЛИНИЯТА ДА БЪДЕ ЗАКРИТА?
източник : радио Видин Сподели: Facebook Svejo Favit
Вълнообразно
Нека да почакаме - Ботът
Отново е петък (16.06.2023) с Владимир Т...
Отново е петък (23.06.23) с Владимир Туп...
Отново е петък (16.06.2023) с Владимир Т...
Отново е петък (23.06.23) с Владимир Туп...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 90